Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Seet Hoefs

Online

Wil je nog iets kwijt?

Nee

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld via Feedbackcompany. We kregen helaas een mager zesje. Je gaf ons alleen wel dikke onvoldoendes voor de verwerking van je bestelling en ons advies. We zouden dolgraag willen weten welke steken we daar volgens jou hebben laten vallen.
Ik heb kunnen terug vinden dat je op de 10e 3 Ulla bh’s hebt besteld. Op de productpagina en in het winkelmandje gaven we aan dat de levertijd 3-9 dagen en we konden hem op de 9e dag leveren omdat we toen de zending van Ulla ontvingen. Verder zag ik geen bijzonderheden in de communicatie en orderverwerking. En wat ontbrak er dan aan ons advies. We horen het erg graag om hier weer wijzer van te kunnen worden.
Tip!
Je kunt met ons via Facebook een afspraak maken voor een virtuele passessie of een 1 op 1 passessie in Naron Breda. In beide gevallen kijken we zoals je van ons gewend bent, met je mee of de bh of badkleding die je online bestelde of in de winkel uitkiest, perfect past. Zo niet, dan kunnen we je via beeldbellen of live de alternatieven laten zien. In de winkel houden we 1.5 meter afstand. Je mag ons natuurlijk ook mailen of bellen voor het maken van zo’n afspraak.
Verder houden we je graag op de hoogte van onze corona updates op www.naron.nl/nieuws/corona-update-naron en kun je hiervoor onze sociale kanalen in de gaten houden.
Keep cool en blijf vooral gezond!

Score voor Naron: 3/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja