Naron

Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

P. Linthorst

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Ik vraag me af hoe het met de garantie zit...Klein jaar geleden 2 Elomy BH’s gekocht in de winkel ad €60,- per stuk.
Aan de voorkant zit van dat organza-achtige materiaal, waarvoor ik al vreesde voor de degelijkheid, maar de verkoopster zei: nee hoor dat gaat niet gebeuren..... En ja hoor dus toch, hij laat precies bij de buitenrand los...Ik vind binnen een jaar toch wel snel voor een hoogwaardig kwalitatief product als deze bh.

Reactie Naron:

Je vroeg naar garantie op onze producten. Uiteraard is die er altijd. We horen het graag zsm als er iets is met een bh of bikini of ander product dat je bij ons kocht als jij denkt: “Hee, dat kan niet goed zijn”.
Je kocht begin februari 2019 één van onze bestsellers Elomi bh Matilda https://www.naron.nl/catalogsearch/result/index/?dir=desc&order=news_from_date&q=elomi+matilda. Hiervan verkopen we er zó veel en zelden zijn er problemen met de mesh. Die is nl. niet elastisch en daardoor gewoon heel stevig. Natuurlijk draag jij wel een grote maat en dus heeft de bh meer gewicht te supporten en daarvoor worden ze speciaal gemaakt. Iedereen schrikt ervan als ze voor het eerst horen dat de levensduur van een bh, ook een goede zoals Elomi Matilda, zo’n 6-9 maanden is. Als je de bh 2-3 per week draagt en wast, is dat het moment waarop de elastische delen zoals bandjes en rugpand uitgerekt raken. Daarmee verliest de bh zijn stevigheid langzaam en wordt het gewicht van je borsten minder gedragen door de bh zelf.
Bij minder support komt het gewicht van je borsten steeds meer te ‘hangen’ en dat gaat druk geven op beugels en cups. Vaak voelt het dan ook of de bh meer gaat snijden op je rug. Doordat je borsten niet meer voldoende ondersteunt worden door het steeds verder uitrekken van de materialen van je bh, kunnen er problemen gaan ontstaan zoals je die nu beschrijft of problemen met de beugels.
Het goed aandoen van je bh is ook super belangrijk om schades te voorkomen. Als je de bh voor sluiten en draait en evt. zelfs ook nog omklapt, is heel slecht voor je beugels en de cups. Daarmee komt er zoveel spanning op te staan bij het draaien, zeker als je steviger bent, waardoor beugels verbuigen, breken, door de stof prikken of de stof scheurt. Na 11 maanden is wat je beschrijft voor ons dus wel verklaarbaar.
Voor tips over het aandoen van een bh en wanneer hij perfect past hebben we een filmpje gemaakt https://www.youtube.com/watch?v=SBm3F2XCZu0&list=PL5POSQwbWMohCmP8eG864C94T0ecw15X3&index=8.
We lossen alle problemen altijd op. Je mag altijd een mail sturen naar onze klantenservice als er iets is waarvan jij denkt dat het niet zo hoort. Rekening houdend met alle omstandigheden zullen we zorgen dat we aan de oplossing allebei een goed gevoel overhouden. We horen het dus graag want alleen dan kunnen we er iets aan doen.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja