Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Online

Wil je nog iets kwijt?

Op de website was een van mijn bestelde BH’s nog als verkrijgbaar weergegeven, maar dit was niet het geval. Het kon ook niet nabesteld worden. Probeer hier op te letten zodat je klanten niet onnodig teleur steld.

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld en feedback gaf over de voorraad die online werd getoond. Momenteel wordt onze voorraad ieder uur online geüpdatet. Helaas kan het hierdoor wel eens gebeuren dat er een sales is in de winkel van het product dat jij ook besteld. Dit komt zelden voor maar kan helaas voorkomen. We gaan binnenkort een nieuwe webshop bouwen waarmee we real-time gaan werken. Dan nog zou het kunnen gebeuren maar de kans dat 2 producten zowel online als offline exact tegelijk worden gekocht en dat het ook nog eens het allerlaatste stuk is, wordt daarmee nog veel kleiner. Ook krijgen wij wel eens achteraf te horen dat het is uitverkocht bij de leverancier. Helaas is dit iets waaraan we niks kunnen doen omdat we nu eenmaal met een mode product werken.
Neemt niet weg dat jij teleurgesteld was deze keer wat we goed begrijpen. Sorry daarvoor. Mogen we je als kleine compensatie een kortingscode aanbieden waarmee je 10% korting krijgt op je volgende online bestelling?

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja