Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

T.P. Gijsbers-Koolmees

Ik ben met mijn jongste dochter van 14 voor de zomer in Breda geweest voor bh's en een bikini.

Wil je nog iets kwijt?

Ja, de eerste verkoopster liep steeds weg, vonden we best vervelend want het was niet super druk en daar staat puber dochter dan al heel onzeker te wezen. Want wat moet je met een ongewenste grote cupmaat en geen hesje te vinden. Mam, die bikinihesjes (14 he) lijken allemaal op een bh!!!

Gelukkig was er een andere dame die het snapte en ook de bh goed mocht doen. Blij met een super bikini en bh naar huis + 1 in bestelling.

Deze werd ook snel en in de juiste maat afgeleverd dus bedankt, onze vakantie was gered 😊.

Reactie Naron:

Ik zag jouw review op Feedbackcompany. Super fijn dat je ons positief hebt beoordeeld, maar wel met een kritische noot over ons verkoopteam. Je zult waarschijnlijk niet meer weten wie de dame was die steeds wegliep wat jammer is voor de interne terugkoppeling. Maar ik vind het ook niet ons. Er moet dus eigenlijk wel een reden voor geweest zijn, maar dat is natuurlijk na langere tijd lastig te achterhalen. Wij geven juist die jonge meiden altijd nog meer aandacht dan gemiddeld omdat het passen van bh’s en bikini’s zo kwetsbaar is. Mogelijk was het een leidinggevende? En werd zij ondanks dat het niet heel druk is steeds weg geroepen? Gelukkig hebben we het goed opgepakt met een 2e verkoopster. Wellicht dat we het zelf in de gaten hadden en het zo hebben opgelost. Dat hoop ik dan maar. Mocht je er toch meer over kwijt, dan zie ik je bericht heel graag nog tegemoet.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja