Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Alleen online.

Wil je nog iets kwijt?

Ik moest lang wachten op mijn bestelling (langer dan een week, terwijl er online stond dat mijn bestelling binnen 6 dagen bezorgd zou worden). Toen ik opbelde om te vragen of mijn bestelling al binnen was, leek de medewerkster het nogal druk te hebben met de binnengekomen vracht en deed ze nogal kortaf. Klantvriendelijkheid aan de telefoon kan dus beter!

Reactie Naron:

Ik zie dat je ons toch nog hebt beoordeel. Dat vinden we super fijn en zeker ook de input die je gaf. Jouw bestelling was van eind mei en dan zitten wij idd heel erg in ons hoogseizoen. Dan is het echt extreem druk zowel voor als achter de schermen. Maar het neemt niet weg dat we dan ook alle tijd voor de klanten willen nemen en dat is een zwakke plek van de medewerker die jij aan de lijn had. Dat kunnen we nl. terug zien en is iets waarop we geregeld met haar trainen. Ze is daarin al zoveel beter en rustiger geworden, maar als de druk echt hoog is, dan vervalt ze soms in haar oude gedrag. Sorry als jij daar op dat moment net mee werd geconfronteerd en we blijven ermee aan de slag, want dit gebeurt dan natuurlijk niet alleen bij jou. En het is zo niet Naron!
Ik zie ook dat we idd net te lang over de bezorging van jouw bestelling hebben gedaan. Hij is op de 6e dag verstuurd ipv al bij jou binnen. Ook daarvoor na al die tijd nog onze excuses. Ik hoop dat je wel veel plezier van je aankopen hebt en nogmaals dank voor de moeite die je nam om ons te beoordelen.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja