Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Online

Wil je nog iets kwijt?

Pas voor de eerste keer besteld, schijnbaar had ik mijn adresgegevens niet correct ingevuld en kreeg een mail of ik het wilde aanvullen, de toon in deze mail en de die daar op volgend waren niet echt vriendelijk.
Jammer want er is veel aanbod in de webshop, maar zou niet gauw hier nogmaals bestellen.

Reactie Naron:

Helaas gaf je ons een hele dikke onvoldoende. Oeps, heel pijnlijk, juist omdat we er altijd alles aan proberen te doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en het zo makkelijk mogelijk te maken. Je gaf aan dat je bij ons voor het eerst een online bestelling deed waarvoor nog heel erg bedankt. Je gaf ook aan dat je niet meer terug zou komen doordat de toon van onze berichten niet oké is. Daar balen we echt van en willen dolgraag weten wat je precies bedoelt en wat we dus kunnen verbeteren.
Ik heb de email over het ontbreken van je huisnummer terug kunnen vinden. We denken er juist goed aan te doen om je daarover zsm te informeren zodat we alsnog zsm verder kunnen met de verwerking van je bestelling en jij er dus zsm van kunt gaan genieten. Wil je ons alsjeblieft helpen wat er mis mee is en hoe we het dan beter moeten doen?

Score voor Naron: 2/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Nee