Naron

De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Online

Reactie Naron:

Beste Pauline,
Deze slechte beoordeling hebben wij aan zien komen. We konden helaas niks goed bij je doen. 3 Dagen nadat je een bestelling voor een tankini bij ons had gedaan, informeerde je al naar de levertijd terwijl wij die zowel op de productpagina als in de winkelwagen communiceren. Daarin hadden we aangegeven dat die 3-9 dagen was. Helaas kregen wij al snel van de leverancier te horen dat jouw maat momenteel uitverkocht is. We hebben proberen uit te leggen dat veel basis badkleding overal op is na de prachtige zomer van dit jaar en dat nieuwe producties bij alle merken in volle gang zijn. De nieuwe productie zou ongeveer 3 weken op zich laten wachten. Omdat jij haast had, hebben we je een alternatief aangeboden gebaseerd op onze ervaring tav maat en pasvorm van de tankini. Jij wilde alleen dat wij persé de retourkosten op ons zouden nemen als het niet goed bleek te zijn. Daarmee konden wij helaas niet akkoord gaan. Je loopt nl. altijd het risico dat een besteld product niet goed is en je het terug moet sturen.
We doen echt altijd super ons best om alles op te lossen voor onze klanten, denken altijd mee en hebben dat nu ook geprobeerd. Echt super jammer dat uiteindelijk dat niet is gewaardeerd en dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Sorry en we hopen dat je heel snel bij een collega toch een oplossing hebt gevonden.
Groeten van Nathalie

Score voor Naron: 2/5