Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Perwanie

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Online vaak maatproblemen

Reactie Naron:

Hoi,
Super dat je ons feedback hebt gegeven over jouw online bestelling. Je zegt daarin dat je online vaak maatproblemen ervaart. Dat is altijd de grote uitdaging voor ons als webshop, want elk merk en zelfs elk model van een bepaald merk valt nu eenmaal anders. Daardoor heb je vaak net als met elk ander modeartikel, verschillende maten door elkaar. We proberen altijd met de productbeschrijvingen uitleg te geven over pasvormen en voor welk type borst de bh of bikini het beste geschikt is, maar het blijft altijd een kwestie van proberen.
Aan de andere kant hebben we ook nog eens te maken in lingerieland met het feit dat verschillende lingeriemerken verschillende systemen voor de cupmaten gebruiken. Dat leggen we zo goed mogelijk uit met o.a. filmpjes en blogs bij onze bh maatcalculator https://www.naron.nl/calculate. We vertellen bij elk product of het merk werkt met EU of UK cupmaten en ook maken we het zo makkelijk mogelijk door alleen dat maatsysteem clickable te maken dat je moet kiezen. Maar we weten het, dit blijft altijd lastig. Je mag ons natuurlijk altijd van tevoren even bellen of mailen als je twijfelt.
Wat zou jou helpen om minder problemen met het kiezen van de goede maat te hebben? We horen het graag.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja