Lieke

Dit Had ik niet verwacht ..
4 gellac besteld. Als je deze op doet zit het 2/3 een dagen mooi. Daarna gaat het verkleuren en krijg je allemaal oranje strepen erdoor heen. Een ander kleurtje werd na een week helemaal dof en brokkelde af. Ook nog een kleur gekregen die oranje zou moeten zijn maar die is gewoon doorzichtig. Vervolgens contact gehad met de klantenservice. Die maar proberen je van alles wijs te maken dat het aan de zon ligt of aan de topcoat die je gebruikt, of je het wel goed op brengt blablabla. Ik doe al heel veel jaren gellak van Quida en heb daar nooit problemen mee gehad, dit bleef altijd drie weken perfect zitten. Terwijl ik foto’s heb gestuurd zeggen ze dat het niet mogelijk moet zijn etc. Dan geven ze aan dat ik de lakjes op Moet sturen op eigen kosten en als het bij hun dan ook zo daar uitkomt ik dan andere lakjes krijg. Ik vind het totaal geen service en zal dan ook niemand aanraden je ooit te bestellen. Dat er zo met je word omgegaan.. heel jammer.

Alles

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Lieke,
Wat jammer dat u zo over ons denkt.
Wij hebben met elkaar gesproken en een verkleuring kan zeker aan de topcoat liggen.
Dat heb ik u ook uitgelegd. U gaf ook aan dat het er na 2 dagen zo uit zag maar de foto's gaven een enorme uitgroei aan en toen zei u, dat die al wel 2 weken oud was. Er was dus wat verwarring. We hebben aangegeven dat u de producten retour kunt sturen en wanneer deze niet goed waren u uw geld retour kreeg of nieuwe producten kon ontvangen. We hebben er alles aan gedaan een juiste oplossing te vinden maar helaas kunnen wij niet toveren. Jammer dat het merk Pink Gellac niet aan uw verwachtingen voldoet. We hadden u graag willen helpen met adviseren naar een ander merk of topcoat. Jammer dat we deze kans niet hebben gekregen.
Miranda - Team Nagelproducten.nl

Score voor NagelProducten.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Pink gellac