Renate de Kwaadsteniet

Levering was snel. Vind het raar dat je bijna 4 euro extra betaald vanwege een kleine order. Wat ik overigens niet klein vind als het circa 25 euro is. Er werden geen verzendkosten gerekend, maar pakketje paste door de brievenbus. Zou netter zijn om gewoon de daadwerkelijke verzendkosten te rekenen. Had flesje Orly lak besteld, maar de kleur was heel anders. Had ook gefilterd op ‘dekkend’, maar dat was hij niet. Hij is transparant.

Geen geld bereken voor kleine order en gewoon de verzendkosten rekenen (naar gewicht).

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Renate,
Dit hebben wij netjes vermeld staan op onze site:
''Vind u het ook altijd zo jammer om verzendkosten te betalen?
Wij in ieder geval wel.
Wij willen u als klant zoveel mogelijk tegemoet komen wat betreft de verzendkosten*. Het liefst kosteloos uiteraard.
Helaas kunnen wij bestellingen onder de €25,- niet meer kosteloos behandelen. Dit is ook geldig op een nabestelling.
Wij vragen hiervoor €3,95 administratiekosten, een soort van kleine bestelling toeslag.
Besteld u boven de €25,- excl btw dan zijn de verzendkosten geheel GRATIS voor u.
Die betalen wij dan.
Gelukkig hebben we een shop vol prachtige producten''
Als de kleur niet naar wens is of afwijkt, kunt u hier ons altijd over contacten.
Hierover is (nog) geen contact opgenomen.
Team Nagelproducten.nl

Score voor NagelProducten.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Orly gellak