Prachtig product (leisteen huisnummer bordje) maar ontzettend milieu onvriendelijk verpakt in +- 1m2 plastic. Bovendien wordt gesproken over een opgang systeem maar dit blijkt niets anders dan lijm. Desalniettemin prachtig bordje, exact zoals op de website aangegeven.

Verpakking en verzending milieu vriendelijker bijvoorbeeld door kleinere doos en stutten met karton waardoor minder plastic nodig is.

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste,
onze leisteen bordjes worden tegen de gevel aan bevestigt met twee bijgeleverde RvS ankertjes ,die in de achterzijde van het bord gedraaid kunnen worden.
Met de bijgeleverde boormal en instructie bevestigt u eenvoudig en deugdelijk het bordje tegen de gevel aan. In de twee geboorde gaatjes dient men een beetje lijm te doen om te voorkomen dat het bordje gemakkelijk van de muur gehaald kan worden. De te gebruiken lijm is minimaal. Het is niet zo dat het bord met lijm tegen de gevel aan bevestigt moet worden. Onze klanten ervaren de bevestigingswijze als zeer eenvoudig.
Onze artikelen zijn tijdens het transport zeer breekbaar om deze reden moet het naambordje of huisnummer zeer goed verpakt worden. Onze artikelen worden verpakt met hergebruikte verpakkingsmaterialen. Door de vele schades in het verleden zijn wij overgegaan naar de huidige verpakkingswijze. Sindsdien is het aantal schadegevallen zeer sterk gedaald.

Score voor Naambordjeswinkel.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Leisteen huisnummer bord