Mary

Niet geweldig...

Na bestelling een geautomatiseerde bevestiging gemaild gekregen. Na 5 dagen zelf gemaild met vraag wanneer ongeveer aflevering (was een kado). Geen reactie. Gebeld, nam niemand op. Aantal keren gebeld zonder dat er iemand op nam. Uiteindelijk na 2 weken iemand aan de telefoon die aangaf dat bordje er binnen 2 dagen zou zijn. Niet dus. Weer gebeld, iets misgegaan met pakket. Dat kan natuurlijk maar een berichtje zou fijn geweest zijn. Belofte gekregen dat pakket met expres post zou komen, is vanmorgen geleverd. Het bordje zelf valt wat tegen. RVS kwaliteit prima. Je ziet de snijranden echter goed, niet netjes afgewerkt. Voor ons geen aanrader helaas.

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

De klant heeft terecht een minder goed gevoel aan de aankoop over gehouden. Door de vakantie is de communicatie niet gegaan zoals normaal gebruikelijk is.
Door een fout sortering op het depot van onze vervoerder heeft de verzending vertraging opgelopen. Wij krijgen hierover geen bericht van onze vervoerder en hadden de klant dus niet eerder kunnen informeren. Wij hebben daar ook geen invloed op. Met de expreszending hebben wij gedaan wat mogelijk is om het pakket toch op tijd bij de klant te krijgen ( wat ook gelukt is ).
De door ons gebruikte RVS plaatjes zijn voorzien van een beschermfolie, met het verwijderen van deze is er een beetje lijm op de rand achtergebleven. Deze is met een doekje eenvoudig te verwijderen.
Omdat mevrouw een gerechtvaardigde klacht had is hebben wij haar compensatie aangeboden, door middel van een korting op het aankoopbedrag .

Score voor Naambordjeswinkel.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Naambordje