MyCards.nl

MyCards.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop MyCards.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2335
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen MyCards.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 2335 ervaringen.

Beoordeling

MyCards.nl 1 beoordeling
Riet Kregting
N.v.t.
Riet Kregting

Prima service. Snel en duidelijk antwoord op gestelde vragen. Goede en mooie presentatie van de bestelling. En snelle levering. Wij zijn helemaal tevreden.

Proefdruk snel en met veel zorg uitgevoerd. Het bij leveren van papiersoort en kleurmogelijk heden van de enveloppen was verrassend. Ook de bestelling was mooi verzorgd. Prima werk!

Ik zou niet weten wat . We zijn helemaal tevreden.

Score voor MyCards.nl: 5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Prima service. snel en duidelijk antwoord op gestelde vragen. goede en mooie presentatie van de bestelling. en snelle levering. wij zijn helemaal tevreden.

Bedrijfsinformatie

MyCards.nl. is dè plek om eenvoudig en snel je geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingskaarten en nog meer te bestellen!

Met onze handige online kaartentool kun je elke kaart in een handomdraai aanpassen naar jouw wensen en voorkeuren. Zo kun je bijvoorbeeld de naam, het gewicht en de geboortedatum van je pasgeboren kindje op je geboortekaartje vermelden of de trouwlocatie en een gedicht op je trouwkaart vermelden. Ook is het mogelijk om eigen foto’s, kleuren en lettertypes te kiezen.
Adres
Kerkewijk 65