Jeroen

Makkelijke website

Zeer snelle service

Madeleine

Uitstekend

Het werkt makkelijk en snel

Veronique

Heel gemakkelijk om je eigen gedachtenisprentje te ontwikkelen. Levertijd ook snel. Fijn!

Snel!

Tanja

Deze site genomen vanwege bestellen van lage aantal rouwkaarten en de mogelijkheid om zelf te ontwerpen. Helaas moesten wij wel lang wachten voordat de rouwkaarten geleverd waren. Wij moesten de... Deze site genomen vanwege bestellen van lage aantal rouwkaarten en de mogelijkheid om zelf te ontwerpen. Helaas moesten wij wel lang wachten voordat de rouwkaarten geleverd waren. Wij moesten de nabestaanden bellen voor de info. Kaarten kwamen te laat binnen.

Mooie kaarten, goede kwaliteit

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw,
Allereerst gecondoleerd met het verlies van meneer.
U geeft aan dat de kaarten te laat bij u zijn geleverd.
Echter, u heeft op zondagavond laat de rouwkaarten bij ons...
Geachte mevrouw,
Allereerst gecondoleerd met het verlies van meneer.
U geeft aan dat de kaarten te laat bij u zijn geleverd.
Echter, u heeft op zondagavond laat de rouwkaarten bij ons besteld die wij op maandagochtend direct voor u hebben gedrukt en verzonden. Deze zijn vervolgens de volgende werkdag netjes bij u geleverd. Helaas is het niet mogelijk om de kaarten sneller bij u te laten bezorgen. De bezorgdatum wordt bij het bestellen en op uw bestelbevestiging wel duidelijk gecommuniceerd. Het spijt ons als dit niet volgens uw verwachtingen was.
Wel bieden we in het bestelproces ook de mogelijkheid om de kaarten zelf bij ons op te halen. In dat geval had u de kaarten op maandagmiddag al bij ons kunnen ophalen. Had u gekozen voor de mogelijkheid om de kaarten door ons direct naar alle ontvangers te verzenden, dan waren deze op dinsdag al bij alle ontvangers bezorgd door de rouwpost van PostNL.
We hopen hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt.
Rest ons u en uw naasten veel sterkte te wensen in deze verdrietige periode.

Martha

Het lukte mij niet maar na gebeld te hebben is het met behulp van een medewerker wel gelukt

Goede klantenservice, behulpzaam, snelle verzending

Linda

Snelle service en mooi programma voor rouw en dank kaarten!

Mooi en duidelijk programma om mee te werken

G.K.

Zeer goed

Het is makkelijk de kaart zelf te ontwerpen, met een mooi resultaat. Goede snelle levering met directe rouwverzending. En goedkoper dan bij de uitvaartverzorger.

Johan Faber

Mooi en Snel

Professionele organisatie

Karin

Snelle levering, alles ziet er keurig en verzorgd uit. Voldeed helemaal aan mijn verwachting

Snelheid en het gemak van het samenstellen van de kaart