Anja

Prima, kaart zeer snel te maken. Snelle levering

Ik heb betaald (was maar 4,99) voor opmaak en spelfouten. Drukproef volgende dag in huis. Uit niets bleek dat er een controle was gedaan. Geen kaartje of iets met dat de tekst was gecheckt. Jammer. Ik heb er zelf nog een foutje uitgehaald voor de definitieve druk. Mijn conclusie : vraag hier geen geld voor of laat blijken dat de check is gedaan.

Snelle levering.

Reactie MyCards.nl:

Beste Anja,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en onze dienstverlening!
Wat betreft je tip over onze Controle Service, er wordt na het controleren van je ontwerp altijd een gecontroleerde versie inclusief aanpassingen in je Eigen collectie opgeslagen. In jouw geval is dat ook zo. In je Eigen collectie staat dan dus zowel jouw bestelde versie en de door ons aangepast versie opgeslagen.
Ik kan zien dat je bij je definitieve bestelling niet onze aangepaste versie hebt besteld, maar de door jouw gemaakt versie. Waarschijnlijk is dat de reden waarom je hier nog een wijziging op hebt moeten doen.
Ik hoop met bovenstaande verduidelijking t hebben gegeven over wat wij doen bij het controleren van je ontwerp.

Score voor MyCards.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja