Elena

In eerste instantie was ik heel enthousiast, het maken van de kaart ging gemakkelijk en het zag er mooi uit. Ook vond ik het prettig dat de kaarten zo snel bezorgd konden worden. Helaas viel dit enorm tegen. Ik had extra betaald om er voor te zorgen dat de kaarten er de volgende dag, op vrijdag, zouden zijn. Ik had alleen die vrijdag nog geen bevestiging gekregen dat het bezorgd zou worden. Dus ik heb maar even gebeld, er werd mij verteld dat er iets mis was gegaan met printen waardoor het een dag later bezorgd zou worden. helaas was ook dit niet het geval. Uiteindelijk kreeg ik op maandag om 14:00 een mailtje met een track en trace code van dhl die niet werkte. En toen ik thuis was bleek dat ze om 11:00 uur al geprobeerd hadden het te bezorgen maar toen was er niemand thuis. Nu heb ik een briefje gekregen waar op staat dat ik aan moet geven op welk ander moment ik wel thuis ben en ik heb ik een track en trace code voor nodig. Op het briefje is geen code in gevuld en die ik via de mail heb ontvangen werkt niet!!!!

Daarnaast kwam ik er achter dat de van te voren gecontroleerde tekst niet goed geplakt was. Ik had het woord "foto's" getypt maar toen ik het in de kaart plakte en het lettertype Canterbury Sans RR gebruikte veranderde het naar "fotoís". Natuurlijk snap ik dat het belangrijk is om je tekst goed te checken, maar omdat dit vooraf gedaan was ging ik er van uit dat het wel goed zou zijn.

Betere communicatie over levering en checken of de lettertypes goed werken.

Veel vrijheid in ontwerp. Prettig dat ook de achterkant van de dubbele kaart ontworpen kan worden.

Score voor MyCards.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee