Kim

Zeer slecht!
Geboortekaartjes gekregen waar een spel fout in zit..
Dan met een korting komen waarbij ik nog even ruim 100 euro moet bij betalen voor nieuwe kaartjes! Terwijl de kaarten al ruim 200 euro kosten..
Slecht dat hier geen spellings controle over heen word gemaakt!!

Spellings controle op de kaarten

Reactie MyCards.nl:

Beste Kim,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Hoewel vervelend voor jou, niet helemaal terecht als je het ons vraagt...
Het gaat hier om een spelfout die je zelf hebt gemaakt bij het toevoegen van eigen tekst.
Bij het bestellen heb je er vervolgens zelf voor gekozen om geen gebruik te maken van de mogelijkheid om je ontwerp door ons te laten controleren op onder andere de layout en een spellings- en grammaticacontrole.
Na ontvangst van de kaarten heb je contact met ons opgenomen. Mijn collega heeft toen uit coulance aangeboden om tegen een aanzienlijke korting van 40% de kaarten opnieuw voor je te drukken. Jammer dat je hier geen gebruik van hebt gemaakt.
Het lijkt ons in dit geval niet redelijk om te verwachten dat de kaarten kosteloos of tegen een nog hogere korting opnieuw voor je gedrukt en verzonden worden.
Wij vinden het uiteraard ook erg vervelend voor je dat er een spelfout in de kaarten staat en om die reden hebben we je ook een tegemoetkoming aangeboden in de kosten bij een herdruk, maar wij zijn het niet eens met je standpunt dat de verantwoordelijkheid hiervoor bij ons ligt en dat wij jou niet voldoende van dienst zijn geweest.
Ondanks ons verschil van mening wensen we jullie veel geluk met z'n viertjes!
Team MyCards.nl

Score voor MyCards.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee