Wij hebben bij mycards de geboorte kaartjes voor onze zoon besteld.
omdat ik niets naar mijn zin kon vinden heb ik deze zelf ontworpen op de website. vond het programma erg prettig om mee te werken en was niet moeilijk. hier ook proefdrukken van besteld deze had je binnen een dag in huis. bij de eerste bestellen zat hier ook een envelopje bij met de verschillende soorten kleuren enveloppen en de verschillende papiersoorten. dit was erg prettig zodat we nu goed konden kiezen. Ook konden we de enveloppen eerder bestellen zodat ik deze alvast kon schrijven.
Nu was er een foutje in ons kaartje geslopen wat we niet hadden gezien. wat onze fout was. Dus toen de kaartjes waren gedrukt viel dit erg tegen. wij gebeld en mochten we de kaartjes met een beetje korting laten herdrukken. wij het kaartje aangepast en opnieuw besteld. werd ik na 5 minuten gebeld dat ze het kaartje hadden na gekeken en dat ze hadden gezien dat de fout er nu uit was en of ze nu opnieuw gedrukt konden worden. woh!!! en de volgende dag hadden we goede kaartjes netjes in huis. super blij met Mycards. zou hier de volgende keer zeker weer mijn kaartjes bestellen.

ga zo door!

goede serves. duidelijke website

Score voor MyCards.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja