Margriet

Niet afgeleverd op toegezegde datum

Leveren op datum, bestellen vereenvoudigen

Leuke producten, nette levering

Reactie MyCards.nl:

Beste Margriet,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat je onze producten leuk vindt!
Het spijt mij om te lezen dat je niet tevreden bent over de snelheid van de bezorging van je bestelling.
Je hebt in totaal drie aparte bestelling bij ons gedaan, waarvan 2 zoals beloofd op maandag zijn gedrukt en verzonden en 1 zoals beloofd op dinsdag is gedrukt en verzonden. Alle drie de bestelling zijn met de brievenbuspost van PostNL verzonden. In de regel wordt deze de volgende werkdag bezorgd, maar helaas kunnen wij dit niet garanderen.
Om die reden garanderen wij ook altijd alleen de verzenddatum. Dit is de datum waarop wij de kaarten voor je drukken en met de post meegeven.
Voor de bezorgdatum zijn wij afhankelijk van de stiptheid van de verschillende bezorgbedrijven. Zoals gezegd is dit in de regel de volgende werkdag, maar kan dit door onvoorziene omstandigheden bij het bezorgbedrijf vertraging oplopen.
Wat betreft je tip om het bestellen te vereenvoudigen, horen wij graag wat we hier kunnen verbeteren.
Dagelijks zijn wij bezig om onze dienstverlening en de gebruikerservaring op onze website te verbeteren en alle feedback en ervaringen van onze klanten zijn hierbij van harte welkom.
Specifieke tips mag je ons per e-mail toesturen naar klantensercvice@mycards.nl
Nogmaals bedankt voor je feedback!
Team MyCards.nl

Score voor MyCards.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee