B. Kock

Prettige en snel levering, zouden nog wat kleine verbeterpunten doorgevoerd mogen worden

als een proefdruk 1 euro kost, waarom moet je voor de 2de dan 2,38 betalen?
ook het opslaan van een kaart is, makkelijk. maar als je een aangepaste versie wil maken omdat je bijv. verschillende kaarten wil sturen aan daggasten en feestgasten, dan moet je opnieuw alles gaan bewerken. je kan niet je kaart kopiëren die dan bewerken.

veel keuze, netjes dat jullie meerdere stalen mee sturen met de proefafdrukken.

Reactie MyCards.nl:

Beste B. Kock,
Bedankt voor je feedback!
Ik kom hierbij graag terug op je tips, vragen en verbeterpunten.
Allereerst je vraag over de prijs voor een proefdruk.
De eerste proefdruk kost inderdaad €1,-. Voor die €1,- drukken en verzenden wij een echt kaartje en envelop, inclusief een proefsetje met alle mogelijke papiersoorten en envelopkleuren. Je zult begrijpen dat de kosten voor het maken en verzenden van deze proefdruk en het proefsetje een stuk hoger liggen dan €1,- (alleen al de portokosten zijn meer dan die €1,-... ;-)), maar omdat wij de kosten hiervoor voor onze klanten willen beperken, bieden we de eerste proefdruk aan voor maar €1,-.
Elke volgende proefdruk bieden we dan aan voor de verkooprijs van 1 kaartje, waarbij wij nog steeds de portokosten voor onze rekening nemen.
Over je tip betreffende het opslaan van meerdere versies van een kaartje, dit kan eenvoudig in onze online kaartenmaker.
Je kunt namelijk een kopie maken van je ontwerp waardoor je deze alleen hoeft aan passen op de gewenste punten.
Het ontwerp helemaal opnieuw maken is dus niet nodig. Ik denk dat je deze mogelijkheid over het hoofd hebt gezien...
Nogmaals bedankt voor je feedback en ik hoop hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt!
Team MyCards.nl

Score voor MyCards.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja