Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Iv

Website niet up to date, daar word je te laat over geïnformeerd, geen overleg.

Leuk assortiment, betaalbaar

Ik had een cadeaubon en bosje droogbloemen als verjaardagscadeau besteld, superleuk! Ik krijg eerst bericht dat de bestelling verzonden is, daarna pas dat de droogbloemen niet op voorraad zijn; geld wordt teruggestort was de mededeling. Hierdoor was mijn cadeau niet compleet en een tikkeltje sneu. Het had netjes en logisch geweest als ik daarover geïnformeerd was, voordat de bestelling verzonden was. Dan had ik iets anders uit kunnen zoeken. Nu kwam alleen de cadeaukaart bij de jarige. Wil ik alsnog iets bijbestellen, moet ik dus opnieuw verzendkosten betalen.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw feedback! Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt, zeker omdat het om een cadeautje gaat. Excuses! We gaan hier zeker intern naar kijken om jouw online shopervaring nog beter te kunnen maken. Je mag natuurlijk ook altijd eventjes contact opnemen met onze klantenservice als je ergens niet tevreden over bent of iets niet helemaal duidelijk is. Zij helpen je hier heel graag bij! Dankjewel voor jouw waardevolle feedback & ik hoop je in de toekomst nog eens bij ons te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 2.5/5
Cadeakaart (en droogbloemen die er niet waren)