Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Diede

Heel erg slecht. Ik heb een jumpsuit opgestuurd gekregen in een vies, oud, vergeeld zakje. Toen ik de jumpsuit eruit haalde, stonk die enorm naar een soort oude vieze zweetgeur. Het hele pak stonk ernaar. Daarnaast had ik een jurkje opgestuurd gekregen met een onwijs gat erin. Beide kledingstukken voor de feestdagen besteld, waar ik dus achteraf niets aan had.

Geen idee

Kleding nakijken voordat het wordt opgestuurd. Betere service. Het eerste dat mij opviel was de smerige jumpsuit. Daar heb ik meteen een mail over gestuurd. Als reactie kreeg ik dat ik de jumpsuit terug kon sturen en kon kiezen tussen een cadeaubon of een nieuwe jumpsuit. Mega slecht dat ik zelf de moeite moet doen om een compensatie moet krijgen terwijl mij zo een jumpsuit opgestuurd wordt. Ik hoef ook helemaal geen nieuwe jumpsuit of een cadeaubon, want als ik zo de kwaliteit van de kleding zie heb ik daar niets aan. De kleding was ook besteld voor de feestdagen, maar eerder dat ik het heb terug gestuurd en iets nieuws heb ontvangen, zijn de feestdagen allang al voorbij natuurlijk. Ik wil minimaal mijn geld terug. Echt super slechte service.

Score voor My Jewellery: 0.5/5
Jumpsuit en Jurkje