Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Gerda

Ik ben dol op jullie kleding en vooral op de jurkjes. Ik kom graag in jullie winkels (jammer dat de meeste zo klein zijn dat je nu niet spontaan even binnen kunt lopen, maar gelukkig is er internet) en ik val dan vaak voor de jurkjes die jullie verkoopsters aan hebben. Ik kijk altijd wie er ongeveer hetzelfde postuur heeft als ik en dan pas ik meestal het jurkje dat ze aan heeft. Bij mij werkt dat dus :-).

Goede prijs-kwaliteit verhouding; vaak nieuwe items; goed inkoopbeleid; snelle levering en adequate communicatie over de levering; zeer goede klachtafwikkeling.

Ik zou het wel fijn vinden als de verzending iets eerder gratis is. Dat zou de drempel voor mij verlagen.

Reactie My Jewellery:

Hi Gerda, bedankt dat je de tijd hebt genomen ons feedback te geven! Super fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent onze items en medewerkers, dit is precies wat wij willen bereiken! Wat leuk dat jij inspiratie haalt uit de outfits van de meiden in onze boutiques. Wij nemen je tip over onze verzendkosten zeker mee en zullen kijken wat wij hieraan kunnen veranderen! We hopen dat je snel weer een kijkje neemt in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Score voor My Jewellery: 5/5
Allerlei jurkjes