Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Pien

Tot nu toe goed! Bijna niks is verkleurd, en ik doe mijn sieraden nooit af. Behalve 2 ringen zijn verkleurd, maar toen heeft ze klantenservice mij goed geholpen!

In de winkel altijd vriendelijk, ze helpen je goed en alles is van goede kwaliteit!

De bezorging van PostNL duurt soms enorm lang, dat vind ik heel jammer. Laatst duurde het een week voordat mijn pakketje binnen was. Ik had iets besteld voor iemand, en het was te laat binnen dus had het die dag niet kunnen geven. Dat vond ik super jammer. Wel heb ik maandag iets besteld en heb ik voor Budbee gekozen. Het was de volgende dag meteen al binnen! Super goede service.

Reactie My Jewellery:

Hi Pien! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! Het kan inderdaad kloppen dat de verzending van Post NL wat langer heeft geduurd dan normaal gesproken, dit kwam door de enorme drukte de afgelopen tijd bij Post NL. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Budbee! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Score voor My Jewellery: 4/5
Ringen, kettingen, armbandjes, shirts, rokjes, enk...