Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marloes

Ik ervaar my jewellery als er fijn en prettig. Dit geldt zowel voor het bestellen als in de winkel iets kopen. Ik vind dat het personeel altijd vriendelijk is en bereid is om advies of hulp te bieden waar nodig is. Online bestellen is ook helemaal top, verzenden van je pakketje duurt niet lang en de kwaliteit is meestal goed. Het enigste wat mij de laatste tijd opvalt is er vaak naatjes van de kleding kapot zijn of draaitjes uitsteken, kleding gaat daarom snel kapot.

Fijn personeel, beschrijving van kleding klopt als je online wilt bestellen dit is erg fijn voor je maten. Verzenden duurt niet lang en is met goede kwaliteit

Als iets kapot is en je dit wilt melden maar de winkel niet dichtbij is, is online de hulp service altijd goed en snel bereikbaar. Ze kunnen hier je goed advies geven en helpen.

Laatste tijd heb ik bij de kleding gehad dat naatjes kapot zijn en of er staatjes uitsteken waardoor kleding snel kapot gaat. Als je dan voor €40 euro een jurkje koopt en na 2x dragen al kapot is vind ik dit wel veel geld.

Score voor My Jewellery: 4/5
Jurkje