Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Deze zomer al 4 keer een badpak terug kunnen sturen, waar 4 keer dezelfde fout in zat. Uiteindelijk een gekregen die wel goed was. Mijn jurkje is na een aantal keer dragen vaal en de bolletjes staan er op met 30 graden wassen.
Gisteren voor mijn verjaardag een armbandje gekregen, meteen omgedaan en na 5 minuten lag de sluiting er vanaf. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar daar wordt gezegd dat ik een bonnetje of bankafschrift nodig heb om het te kunnen retourneren. Ik heb de originele cadeauverpakking inclusief het kaartje waar de armband op zat als bewijs.
Nooit meer MyJewellery voor mij! Wat een slechte service.

Betere kwaliteit verkopen, meer en betere service aanbieden.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat er een aantal items kapot zijn gegaan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer een defect item wordt opgestuurd, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wat betreft het kapotte armbandje is dat natuurlijk super vervelend dat het als zo snel kapot is gegaan. Wanneer dit om een winkelaankoop gaat, is er een bonnetje of bankafschrift voor nodig om het te kunnen ruilen of te retourneren. 😊

Score voor My Jewellery: 0.5/5
Badpak roze, zwart jurkje met bloemen, armbandje