Multispace

Multispace Ook benieuwd naar feedback over de webshop Multispace? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company31
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Multispace met 9.1/10. Gebaseerd op 31 ervaringen.

Beoordeling

Multispace 1 beoordeling
Dénise Mulders Kinderkoor 't Krekelkoor
Zeer goed (9/10)
Dénise Mulders Kinderkoor 't Krekelkoor

Prima ontvangst, alles stond klaar, meteen starten. Komt professioneel over en geeft een welkom gevoel.

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Ik heb in 3 en een half uur veel informatie opgedaan, gericht op mijn eigen project en vragen.
Dat was snoepen ! De uitleg is duidelijk, kort, bondig en gericht. Mark heeft snel in de gaten met welke
vragen ik zit, checkt wat ik al weet en gaat daar dan ook niets over uitleggen. Het eindresultaat is nog niet wat
ik verwachtte, er is nog een beetje werk aan, maar dat kan ik in de tijd, waartussen ook de uitgebreidde uitleg zit,
eigenlijk ook niet verwachten. Ik vond dit al erg leuk... maar ben nog enthousiaster geworden.

Score voor Multispace: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Prima ontvangst, alles stond klaar, meteen starten. komt professioneel over en geeft een welkom gevoel.

Bedrijfsinformatie

Logic Pro cursussen, Logic Pro helpdesk, muziekproductie, opname, mixen, masteren.

Via privé-lessen of een groepscursus leer je de verschillende facetten die je nodig hebt voor het maken van een muziekproductie of het zelf maken en bewerken van geluiden en geluidseffecten.
Adres
Padakker 52