Patrick

Redelijk. Goede tarieven / voorwaarden / account manager, maar een drama in de service verlening

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

ik heb bij aanbevelen JA ingevuld, maar feitelijk heb ik geen mening. Ik heb niet echt binding met ML. Ik denk levering, voorwaarden, tarieven en contact met account manager.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Service en support rondom de dienst is dramatisch geregeld. Ik krijg generieke verzoeken om mijn banden te wisselen terwijl mijn wielen al gewisseld zijn en ik dat altijd via 1 specifieke euromaster moet doen omdat mijn wielen daar opgeslagen liggen. Als ik contact zoek, kan ik in de app alleen een alarm nummer vinden, wat ik dan maar bel. Ik weet niet of jullie webchat of whatsapp hebben, maar dat zou mijn voorkeur hebben. Als ik in de app een melding maak van ruitschade wordt ik door gerouteerd naar een website waar ik vervolgens weer alles moet invullen (terwijl dat al in de app staat), ik hoor daar maanden niets over, ik ga dan vervolgens zelf maar bellen, dan wordt ik in het hele proces tot 3x doorverbonden waarbij ik telkens opnieuw mijn verhaal moet doen. Discussies bij tesla over facturen en vrijgeven van. etc..
Het issue zit hem voornamelijk in de journeys en de selfservice / communicatie omgevingen die het contact heel onpersoonlijk en omslachtig maken. niet meer van deze tijd. Medewerkers zijn prima/top.

Score voor Multilease - leaserijders: 2.5/5
Zou u Multilease aanbevelen? Ja