Robin Vasst

Ik was bij de gemeente voor papieren en zag toen de monitorarm van Humanscale. De mevrouw daar zei dat de beugel niet heel handig was maar ik wilde wel graag iets dergelijke hebben. Later keek ik op internet en zag dat deze ± €250 - €300 zijn dus dit had ik er niet voor over. Daarna gezocht op Google op vergelijkbare monitorarmen enten kwam ik de GM212U tegen. Deze heb ik besteld en werd de volgende dag geleverd. Het in elkaar zetten was helaas geen plug en play, je moet de handleiding volgen en daarna nog de arm "instellen" op het gewicht van de monitor. Ik ben een klein half uur bezig geweest om de poot van mijn monitor af te krijgen, de arm te bevestigen, kabels erin te verwerken en aan te sluiten, maar dit is het echt absoluut waard!! De monitor kan alle kanten op bewegen, ik ben hier echt heel blij mee! Mijn bureau is nu vrij van de kabels en de poot van de monitor (28") en de monitor "hangt" 10 cm boven mijn bureau, heel dicht bij de bureaurand aan de achterzijde. Deze is voor mij het geld dubbel en dwars waard. Helaas kan ik verder niet veel over het bedrijf vertellen behalve dat de bestelling en levering naar verwachting is gegaan, maar het product is echt top en kan ik iedereen aanraden.

Score voor MonitorbeugelExpert: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 45