Guido de Gooijer

Zeer aan te raden qua product en zeker qua service. Zelf onderneem ik nog niet zo lang op dusdanig professioneel niveau dat ik een boekhoudpakket nodig achtte. Ik deed alles in Excel. Even een middagje zitten voor dit programma en elke digibeet heeft het door; zeer intuïtief en de UI is visueel aantrekkelijk en overzichtelijk. Overal is aan gedacht en er is geen sprake van overbodige features die de boel troebel maakt, zoals ik vaak ervaar bij projectmanagement tools.

Daarnaast is de service top-nodge. Het ticket-systeem werkt als een trein. Het is nog niet gebeurd dat ik langer dan 24 uur hoefde te wachten op een antwoord. De antwoorden zijn vervolgens to-the-point, scherp, duidelijk en tailor-made for dummies. Mocht je er echt niet uitkomen met een ticket; ben je een telefoontje verwijderd van een een-op-een service. Een handige in-app schermdelen-feature die enkel de need-to-know data aan MoneyMonk laat zien, helpt de medewerker om jou in no-time jouw oplossing te vinden.

En dat alles voor concurrerende prijzen. Ik snap niet dat ik niet eerder hiermee ben begonnen.

Score voor MoneyMonk: 5/5
Zou je MoneyMonk aanbevelen? Ja