Richard van Dijk

Als startend ondernemer in de IT ben ik zeer tevreden over MoneyMonk. Na het lezen van diverse reviews, o.a. op ZZPdaily.nl, besloten het programma een kans te geven en na 3 maanden durf ik het met een gerust hart aan te bevelen als je een dienstverlener (zonder voorraad) bent.

Wegwijs worden binnen de app en online gaat vrij snel. Banktransacties importeren en koppelen aan grootboekrekeningen, facturen en bonnetjes werkt intuïtief. Offertes, facturen en emails zijn prima aan te passen naar eigen huisstijl. BTW-aangifte is overzichtelijk en eenvoudig. Rittenregistratie werkt perfect met automatisch opzoeken van afstanden en gebruik van favorieten. Projectadministratie vergt wat inrichting vanwege de niveaus klant-project-taak-omschrijving, maar vervolgens werkt het factureren van declarabele uren en ritten als een zonnetje.

Kijk vooral ook op het YouTube-kanaal van MoneyMonk. Hier worden veel zaken helder uitgelegd en dit geeft meteen een goed beeld van de interface en functionaliteit. Uiteraard loop ik soms vast en zijn er kleine issues, maar bij problemen (en verbetersuggesties) wordt er altijd snel, vriendelijk en adequaat gereageerd door de medewerkers van het Support Team.

Score voor MoneyMonk: 5/5
Zou je MoneyMonk aanbevelen? Ja