Niels van Kollenburg

Makkelijk en uitgebreid boekhoudprogramma en een behulpzaam team!

Jacqueline Van der valk

Zeer accuraat en vriendelijk

Jessie Dolfsma

Super fijn en overzichtelijk programma, jaren met plezier gebruikt!

Twan Boumans

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van MoneyMonk. Sinds mei 2023 heb ik mijn eigen bedrijfje opgericht als meubelmaker. Het zelfstandig kunnen uitvoeren en bijhouden van mijn boekhouding vind ik... Ik ben zeer tevreden over het gebruik van MoneyMonk. Sinds mei 2023 heb ik mijn eigen bedrijfje opgericht als meubelmaker. Het zelfstandig kunnen uitvoeren en bijhouden van mijn boekhouding vind ik erg belangrijk daar mijn budget beperkt is. Ik heb verschillende boekhoudprogramma's geprobeerd en MoneyMonk sprak mij het meest aan. Het werkt eenvoudig en intuïtief, zonder dat ik ervaring heb ik met boekhouden. Als ik toch specifieke vragen heb is er veel achtergrondinformatie beschikbaar zoals een filmpje met uitleg over het afsluiten van het boekjaar. Mocht ik er zelf toch niet uit komen, dan kan ik mijn vraag altijd stellen en deze wordt snel en adequaat beantwoord. Dit stel echt op prijs. Al met al: top!

Volodymyr Kudyrko

Snelle klantenondersteuning

Pim Viergever

De contact met de helpdesk was heel goed. Het team was goed op de hoogte van de wat er speelde. Het was een lang proces om de e-mail op orde te krijgen maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Els Reeuwijk

Ben erg tevreden, het is een overzichtelijk programma, en heeft alle mogelijkheden om het naar jouw wensen aan te passen. Voor de ZZP'er met eenvoudige diensten/boekhouding tot BV's. Die... Ben erg tevreden, het is een overzichtelijk programma, en heeft alle mogelijkheden om het naar jouw wensen aan te passen. Voor de ZZP'er met eenvoudige diensten/boekhouding tot BV's. Die flexibiliteit en ook de super handige instructiefilmpjes en fijne service gerichte mensen maken MoneyMonk voor mij heel fijn.

Frans Buijsen

Advies werkte goed. probleem opgelost

isa defesche

Fijn en overzichtelijk programma. Toen ik toch ergens een vraag over had hebben ze mij telefonische heel goed (en met veel geduld) geholpen