Harry Hol

Waarom ontdek ik dit nu pas?

Beschrijving

Jarenlang aangemodderd met een PHP facturatie app (SimpleInvoices) en alles handmatig bijgehouden. Waar ik zeg 'bijgehouden' bedoel ik 'elke BTW en inkomsten-aangifte in blinde paniek bonnen en transacties bij elkaar zoeken'.

Nu is het opeens geen werk meer. Bonnen en facturen stuur ik door naar Moneybird, waar ik ze kan verwerken als ik er tijd voor heb. Rapporten zijn duidelijk, het aanmaken van facturen gaat super makkelijk, de verwerking van betalingen is zo goed als automatisch. Ik ben helemaal om.

Goede support ook, Elke vraag die ik tot nu toe gesteld heb werd binnen een dag netjes beantwoord. De kennisbank is ook zeer uitgebreid en ik heb eigenlijk geen klachten.

Nou ja, ééntje: er is geen dedicated iPad app. Dat zou wel erg fijn zijn.

Reactie Moneybird:

Hai Harry, wat fijn dat je Moneybird hebt ontdekt en zo tevreden bent :) We hebben op dit moment geen aparte app voor tablets (bijvoorbeeld iPad), maar in principe heb je ook geen app nodig. Als je op je tablet via de browser (bijvoorbeeld Safari of Chrome) inlogt via https://moneybird.com/login krijg je automatisch een versie van Moneybird die is aangepast aan het formaat van je tablet.

Score voor Moneybird: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja