Joseph

Slechte bereikbaarheid en arrogante omgang met dit feit

Beschrijving

Op mijn vaststelling dat de enige manier om Moneybird te bereiken, een e-mail-adres is, kreeg ik het volgende antwoord van het bedrijf, waarmee in de eerste zin al blijkt dat men de klacht niet serieus neemt.

"Vervelend dat je het idee hebt dat we slecht bereikbaar zijn. Ik zie dat je nog niet op een andere manier hebt geprobeerd contact met ons op te nemen. Als je vragen hebt, helpen we je graag per e-mail verder. Als je een bericht vanuit je account stuurt of een e-mail naar support@moneybird.com krijg je binnen een werkdag reactie van ons per e-mail."

Natuurlijk heb ik al vaker contact gehad met hen, maar altijd wordt arrogant gereageerd op hun superslechte achterhaalde bereikbaarheid. Geen chatfunctie, geen telefoonnummer, geen enkel alternatief behalve een Email-Adres... Grote domper, dat Moneybird.

Reactie Moneybird:

Omdat ik geen historie kan vinden van contact met ons, vermoed ik dat je contact met ons hebt gehad via een ander e-mailadres dan gekoppeld aan deze review. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat het om persoonlijke gegevens gaat, leek het mij beter om je een privé bericht te sturen. We kunnen dan direct de juiste gegevens raadplegen en je vragen beantwoorden. Ik hoop dat we verder via e-mail contact je ervaringen met onze bereikbaarheid wat positiever kunnen maken.

Score voor Moneybird: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee