Triple A Isolatie

Overzicht te betalen leveranciers

Beschrijving

Mooi overzicht. Zou mooi zijn als je kan sorteren op uitstaande dagen

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust... Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust weten via support@moneybird.com: we willen graag kijken naar hoe we onze rapporten in de toekomst kunnen verbeteren!

Oranje Zone

Donkere modus optie

Beschrijving

Gebruiken moneybird met donkure modus zou veel leuker zijn voor mij.

Reactie Moneybird:

Goed nieuws voor jou, want dat kan al! Als je op je computer werkt kun je via je naam rechts bovenaan bij 'Thema' kiezen voor licht of donker, of je volgt de instellingen van je systeem.
In de...
In de Moneybird app is die mogelijkheid er ook, zie: https://www.moneybird.nl/blog/darkmode-in-mobiele-apps-beschikbaar. Vragen? Mail ons dan op support@moneybird.com. En bedankt voor je review!

Nikola Panovski

Fijne boekhoudprogramma

Beschrijving

Fijne boekhoudprogramma, waarbij je veel kan automatiseren!

Reactie Moneybird:

Hi Nikola, bedankt voor je mooie review!

MvS Klussenbedrijf

Moneybird

Waardeloos

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review, superjammer om te lezen dat je Moneybird waardeloos vindt. Wil je toelichten waarom? Stuur ons dan een mailtje via support@moneybird.com. We willen graag leren van je... Bedankt voor je review, superjammer om te lezen dat je Moneybird waardeloos vindt. Wil je toelichten waarom? Stuur ons dan een mailtje via support@moneybird.com. We willen graag leren van je ervaringen!

Roman van Woerden

Drama

Beschrijving

inkomende facturen krijgen een andere naam, documenten worden niet herkend, matching van betaalde facturen ook een drama

Reactie Moneybird:

Hoi, zo te lezen verwacht je een aantal dingen van Moneybird die nu niet worden waargemaakt. Dat is jammer om te lezen. Om te kunnen zien waar je tegenaan loopt, zou je daarvoor een berichtje willen... Hoi, zo te lezen verwacht je een aantal dingen van Moneybird die nu niet worden waargemaakt. Dat is jammer om te lezen. Om te kunnen zien waar je tegenaan loopt, zou je daarvoor een berichtje willen sturen naar support@moneybird.com met een aantal voorbeelden? Dan kunnen wij kijken op welke manier we je het beste kunnen helpen.

Nienhuis

Slecht serves

Beschrijving

ik wordt slecht geholpen.
Ik wil gewoon contact

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik zie dat we met je hebben gemaild en vind het vervelend dat je niet tevreden bent. Ging het niet snel genoeg of had je liever willen - ik zeg maar iets - bellen? We hebben... Bedankt voor je review. Ik zie dat we met je hebben gemaild en vind het vervelend dat je niet tevreden bent. Ging het niet snel genoeg of had je liever willen - ik zeg maar iets - bellen? We hebben een uitgebreide kennisbank (https://help.moneybird.nl/support/home) en zijn bereikbaar per mail voor vragen. Heb je tips of concrete feedback over hoe we je hebben geholpen? Laat het ons dan weten. We willen graag leren van jouw ervaring. Dankjewel!

administratie@studio-lmnts.nl

Ja

Dankjewel!

Kooman

Bereikbaarheid

Beschrijving

Moneybird NIET bereikbaar per telefoon, slechts via e-mail of chat

Reactie Moneybird:

Klopt, maar dat betekent niet dat we je niet willen helpen. En als ik jouw review zie hebben we daar een steek laten vallen. Gaat er iets mis of heb je feedback over hoe je geholpen wordt? Wil je... Klopt, maar dat betekent niet dat we je niet willen helpen. En als ik jouw review zie hebben we daar een steek laten vallen. Gaat er iets mis of heb je feedback over hoe je geholpen wordt? Wil je dat dan via support@moneybird.com met ons delen? Kunnen we van leren. Bedankt!

Pooja sharma

Not good for api

Beschrijving

not able to connect webhook

Reactie Moneybird:

Sorry that you're having trouble using our API. Have you seen the available documentation? https://developer.moneybird.com/webhooks/. Please contact us via support@moneybird.com if you need any... Sorry that you're having trouble using our API. Have you seen the available documentation? https://developer.moneybird.com/webhooks/. Please contact us via support@moneybird.com if you need any assistance on this topic, we'd be happy to help.

Han Crooijmans

Hoera!

Beschrijving

Net voor de eerste keer zelf mijn BTW opgave verstuurd! Ik ben absoluut niet goed in administratie, en al helemaal niet met cijfers, maar met dit programma kan ik het wel!!!

Reactie Moneybird:

Top, precies waarvoor we het doen Han! Dankjewel voor je mooie woorden!