Klantenservice
Levertijd
Informatie op de site

Minder positief. Ik heb een duiklamp besteld en voor het plaatsen van de bestelling via e-mail uitdrukkelijk gevraag of er een oplader bij geleverd werd. In de beschrijving was namelijk alleen sprake van een oplaadsnoer om de lamp met een oplader of de PC via een USB-poort aan te sluiten. Daar werd een eenduidig "Ja" op geantwoord. Bij de levering bleek die oplader er niet bij te zitten. Toen ik mij daar over beklaagde, was het antwoord, dat het artikel nu eenmaal zo werd geleverd. Heel erg jammer en beschamend voor het gestelde vertrouwen.

Neen.

Wees gewoon eerlijk en/of geef toe, dat je een fout hebt gemaakt. Dat scheelt al heel veel. Niet alleen maar aan de eigen inkomsten denken; althans die indruk heb ik er nu aan over gehouden. Ik zou met deze mensen dan ook niet graag gaan duiken. Mijn buddie moet ik voor de volle 100% kunnen vertrouwen in elk opzicht.

Reactie Moby Dick:

Hallo,
Als wij het over een oplader hebben dan bedoelen we voor dit product de speciale oplaadkabel. Die is inderdaad inbegrepen. Wij hadden niet door dat u het over de adapter had van USB naar stopcontact, die is inderdaad niet inbegrepen. We hebben u deze toch als een stukje service nog opgestuurd. De link met buddy's ontgaat mij hier volledig, wij staan achter onze producten en doen altijd onze uiterste best om onze klanten tevreden te houden.
Met vriendelijke groeten,
Martin
Duikcentrum Moby Dick

Score voor Moby Dick: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Seac Sub R30 duiklamp