Mobilox

Kunt u bovenstaande in een score uitdrukken?
Wat vindt u van de prijs t.o.v. andere aanbieders?
Zou u Mobilox aanbevelen aan anderen?
Hoe beoordeelt u de helpdesk van Mobilox?

Caratparts

Al enkele jaren klant bij Mobilox met mijn bedrijf Caratparts . Indien er zich problemen voordoen wat zelden voorkomt wordt snel en kordaat opgelost en opgevolgd . Prijs kwaliteit kan niet beter . Aanrader voor iedere auto handelaar en auto onderdelen gerelateerde verkopers . Zeer transparant met prijzen en personeel is heel makkelijk te bereiken zowel telefonisch als via mail krijg je snel antwoorden en er wordt niks opgedrongen en niet te vergeten altijd aardig . A.U.B. laat u niet misleiden door andere bedrijven die langer actief zijn of groter zijn dat is niet altijd in jouw voordeel kleinste voorbeeld bij de grotere bedrijven beltoon ik verbind u door en uw verhaal van begin weer uitleggen . En de conccurentie komt ook altijd af met trucjes zoals indien u nu aansluit twee maanden gratis of 3 maanden gratis bespaar u de moeite en doe het in een keer tegoei want eenmaal je aangesloten bent ga je moeilijker kunnen vertrekken . Is als verhuizen je gaat toch niet meteen nog eens verhuizen . Als ik met deze review tenminste een bedrijf heb kunnen overhalen is dat het minste wat ik als wederdienst voor dit bedrijf zou kunnen verwezenlijken .( hopelijk veel meer natuurlijk ) Time to change kies voor jong dynammisch sterk groeiend innovatief Mobilox .

Score voor Mobilox: 5/5