Tonny Lammers

Stoute schoenen!

Na lang wikken en wegen heb ik, maandag 30 maart 2015, de stoute schoenen aan getrokken en contact gezocht met het MKB Crisis Advies. Joost Melis kwam op woensdagavond 1 april en na een goed en duidelijk gesprek ondernam hij actie. Eric Pouw werd mijn "werkpersoon". Eric heeft alles in het werk gezet om mijn bedrijf te redden. Dit bleek niet mogelijk door verschillende belangrijke factoren. Donderdag 30 april 2015 hebben we de knoop doorgehakt en heb ik besloten om het faillissement aan te vragen. Dit is 12 mei 2015 realiteit geworden. Na deze datum is er heel veel werk verzet door de mensen van Rechtshof Juristen. Deze mensen weten, stuk voor stuk, hoe ze dit aan moeten pakken en stellen je op je gemak met de vele vragen die op hun afgevuurd worden. Ik had het geluk dat ik mijn schuld af kon kopen met geld van derden. Opnieuw heeft Eric Pouw, met zijn team, zich enorm ingezet om dit te kunnen verwezenlijken. Na een "roerige tijd" ben ik sinds 13 december 2016 uit mijn faillissement en kan ik verder met een nieuw hoofdstuk in mijn leven.

Mijn advies aan ondernemers in zwaar weer is: Trek de Stoute Schoenen aan. Zet je trots opzij. Wees open en eerlijk. Zoek contact met MKB Crisisadvies. Je komt hier altijd beter uit.

Score voor MKBvooruit: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja