Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

Welkoop 't Rijpje

Achteraf slecht

goed telefonisch bereikbaar

Er wordt niet op ingangsdatum gewezen, er wordt niet om bedenktijd gewezen, er wordt verteld dat overstappen 4 tot 6weken duurt, voel me onder druk gezet, waardoor ik achteraf veel te duur uit ben. Bedrijf is er niet voor de klant. Heb er een slecht gevoel aan over gehouden. Het gaat om veel geld.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb u proberen te bellen maar heb u helaas niet kunnen bereiken. Graag hadden wij uw situatie nogmaals met u besproken. U geeft aan dat u achteraf duurder dan verwacht uit bent en er een ontevreden gevoel over heeft. Dit was absoluut niet onze intentie. Daarom zijn wij blij dat we, naar uw tevredenheid, uw startdatum hebben kunnen aanpassen, zodat u geen extra kosten heeft gekregen.
Uw einddatum hebben we echter niet kunnen aanpassen, maar die is in deze situatie niet meer relevant geworden. Dit licht ik graag toe.
Op het moment dat u uw nieuwe contract heeft afgesloten, heeft u uw akkoord gegeven. U had na uw keuze geen bedenktijd om terug te komen op uw besluit. Dit is een standaard voorwaarde bij zakelijke energieleveranciers. Of de einddatum op half februari of later staat, maakt daarom niet uit. U had in beide situaties tussentijds niet kosteloos van een voordeliger aanbod gebruik kunnen maken.
Mochten de tarieven verder dalen en wilt u hiervan profiteren, dan kijken we graag met u mee. Bij sommige zakelijke energieleveranciers kunt u namelijk al een jaar van tevoren uw tarieven vastleggen. Zo profiteert u in 2024 mogelijk alsnog van lage tarieven.
Mocht u nog vragen hebben, dan mag u ons altijd bellen op 020 - 2900 900. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:30.

Score voor Minder.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: