Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

Goldfinger Salon Enschede

Redelijk

duidelijke informatie mogen ontvangen

Te agressieve benadering door minder.nl, om te gaan accorderen, zelfs door 2 verschillende medewerkers van minder.nl, welke dit van elkaar niet wisten. Dit geeft onplezierige druk op de klant, om zelf ook eens onafhankelijke informatie te kunnen gaan vergaren. Deze wordt dan wantrouwend.... Dus geef de klant de tijd om zelf ook informatie op te gaan zoeken, en niet pushen, wat bij mij wel is gebeurd.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
We hebben geprobeerd om met u in contact te komen naar aanleiding van uw review. Dit is helaas niet gelukt.
We stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. We vinden het vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaren hebt. Dit past niet bij de werkwijze die we belangrijk vinden en normaal gesproken aanhouden. Dat wil zeggen: de klant ontzorgen op een prettige manier. We bespreken dit dan ook met de betreffende collega’s zodat dit in de toekomst voorkomen wordt.
Ten tweede is het fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze informatieverstrekking, reactiesnelheid en klantvriendelijkheid! Voor de rest is de aanmelding dan ook correct verlopen. Nogmaals bedankt voor uw review en in de toekomst hopen we u weer te mogen ondersteunen bij uw zakelijk energiecontract.
Brigitte - Minder.nl

Score voor Minder.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: