Heb onlangs telefonisch contact gezocht omdat ik aan de andere kant van het land nieuwsbrieven krijg voor acties/stapelkortingen die blijkbaar alleen voor mensen in de regio bedoeld zijn. Aangezien na lang puzzelen bleek dat die acties alleen in de winkel geldig zijn en niet op internet..... Ondanks de melding “kom ook shoppen op internet” Reden zou zijn dat niet alle leveranciers akkoord gaan met dergelijke acties, terwijl dezelfde producten elders in het land soms ook nog goedkoper aangeboden worden. Dus hoezo ligt het aan de leveranciers? Het lijkt dan eerder een dooddoener. Ik vind dat niet fair tegenover de verschillende klanten die een winkel bediend. Bovendien kan ik me dan net zo goed afmelden voor de nieuwsbrief want de 350 km die ik voor de acties moet rijden staat in geen verhouding van de korting. En de gewone reclames krijg ik ook van winkeliers uit mijn buurt, waar ik dan ook liever de nieuwe collectie koop. Daarbij krijg je (terecht) geen punten op kortingsartikelen, maar ik heb ze ook niet op een broek van de nieuwe collectie gekregen...... Het voelt als lokkertjes. Ik koop dan ook alleen maar artikelen die ik elders écht niet meer kan krijgen!

Vaak ook de grotere maten in huis.

Zie 1e punt plus duidelijke vermelding wie/wat uitgesloten is van deelname aan acties.
Hoewel uiterst correct te woord gestaan, geen enkele oplossing of alternatief geboden. Gemiste kans!!

Score voor MijnModewereld.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Broeken en vest