Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Prima, gewoon oké

Nette bezorging. Bij aflevering miste een bescherm dopje van een poot, deze is nadien toegestuurd

Ik kocht een showroom meubel en wilde dit laten impregneren. Dit kan, maar de strekking is, dat er geen garantie wordt gegeven op showroom artikelen. Ik kan mij voorstellen dat men niet kan instaan voor eventuele al aanwezige vlekken (was trouwens niet aan de orde). Nadien kom ik er bij andere meubel verkoop punten achter (bijvoorbeeld Nijhof) die gelijkwaardige product en service bieden, dat daar wel een volledige garantie wordt afgegeven. Ik heb ook geen certificaat of wat dan ook, bij niet functioneren van het product als verwacht, kan ik nergens op terug vakken. Dit terwijl ik mijn meubels wil beschermen voor eventuele toekomstige vlek vorming / intrekken van vloeistoffen bij knoeien. Jammer. Wat mij betreft zou er best een hiaat gezet kunnen worden in de overeenkomst bij impregnatie op showroommodellen. Dat er wel een garantie is op de werking van het product. Voor mij voelt het een beetje half-half nu, eigenlijk nog minder... -- Daarnaast zou bij aankoop iets meer informatie verstrekt mogen worden betreft het maken van een bezorg afspraak en de momenten dat er bezorgd wordt

Reactie Middelman Wonen:

Geachte mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor het invullen van deze review.
Fijn dat u zo tevreden was over de bezorging.
Uiteraard hadden wij graag ten aanzien van de andere punten een hogere score gehad en wij vinden het dan ook jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht om deze punten met ons te bespreken.
Ons inziens hebben wij er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk te informeren, zo ook t.a.v. de bezorging. Het spijt ons dan ook dat bij u toch niet zo is overgekomen.
Voor wat betreft de garantie en het impregneren van uw zitmeubel hebben wij de voorwaarden duidelijk en uitgebreid met u doorgesproken. Uw heeft gewoon volgens het CBW 1 jaar garantie op de showmodellen. Echter een garantie op het impregneren is alleen mogelijk bij de aanschaf van een nieuw zitmeubel en niet op een showroommodel.
In deze verzekering, die alleen af te sluiten is op een nieuw meubel, zit niet alleen een vlekgarantie, maar ook een garantie op de constructie van het meubel voor de periode van 5 jaar.
Uw meubel hebben wij op uw verzoek wel behandeld en is dus ook beschermd tegen vlekken, echter zonder de daarbij behorende uitgebreide garantie zoals hierboven omschreven.
Mocht u hierover nog graag wat meer uitleg willen, neemt u dan gerust nog even contact met ons op.
Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop bij Middelman Wonen en hopen u nog eens in onze showroom te mogen bezoeken.
Middelman Wonen

Score voor Middelman Wonen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: