Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

R. van Namen

Goede ontvangst en vakkundig advies. Aflevering conform afspraken. Tijdens de levering de bestelde alternatieve poten afbesteld. Tot onze verbazing ontvingen wij een Mail van de heer Reijnders op 15-02-2019 dat de bestelde poten binnengekomen waren en afgeleverd konden worden. De heer Reijnders nog dezelfde dag geantwoord dat wij de poten afbesteld hadden bij de aflevering. In de mail duideliijk aangegeven dat wij graag verdere info wilden ontvangen waarom dit zo gelopen is. NOOIT MEER ANTWOORD ONTVANGEN ven de heer REIJNDERS.

Goede ontvangst en vakkundig advies. Aflevering conform afspraken.

Wij vinden het onbegrijpelijk dat de heer REIJNDERS niet heeft gereageerd heeft op onze antwoordmail van 15-02-2019.
Slechte service van de firma Middelman, geen aanbeveling.

Reactie Middelman Wonen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij zijn uiteraard heel blij dat u overwegend heel tevreden bent over uw aankoop bij Middelman Wonen.
Op vrijwel alle punten geeft u ons een mooie hoge score.
Heel jammer dat het met de door u extra bestelde poten mis is gelopen.
Wij hebben helaas niet meer kunnen achterhalen waar dat in de communicatie fout is gegaan, maar wordt zeker meegenomen als leermoment om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij bieden u hierbij dan ook onze oprechte excuses aan.
Tevens wensen wij u heel veel plezier van uw aankoop en hopen van harte u in de toekomst nog eens in onze showroom te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
Middelman Wonen

Score voor Middelman Wonen: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: