Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Jan Hoornaar

Wij werden in de showroom vriendelijk ontvangen en kwamen al snel in gesprek met een verkoper over onze wensen. Die wensen hebben wij verder bekeken en zijn schetsmatig uitgewerkt. Enkele dagen later ontvingen wij - conform afspraak - per e-mail een uitgewerkte tekening met een prijsindicatie. Na een bezoek van de verkoper bij ons thuis is het idee verder uitgewerkt en afgerond met een offerte. Daarbij is goed gekeken naar de gewenste hoekopstelling en het feit, dat het geheel moest worden geplaatst aan een gipsplatenwand.
Middelman Wonen heeft vervolgens aangegeven de order verder met Interstar uit te werken en deze ook de plaatsing te laten uitvoeren. Dat is - tot onze tevredenheid - binnen de aangegeven termijn - gebeurd.

Er werd bijzonder goed meegedacht en vanaf het begin goed geadviseerd over de mogelijkheden en kleurencombinaties. Ook werd duidelijk aangegeven, dat bepaalde ideeƫn van ons - b.v. over de integratie van het bureaublad in de ordner-/boekenkast technisch op een betere wijze kon worden uitgevoerd.

Score voor Middelman Wonen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: