peusens

Verkoopster in winkel was heel vriendelijk. goede uitleg. twee stoelen gekocht. werden binnen 7 weken geleverd. stoelen kwamen en wat bleek de maat was verkeerd en er klopte iets niet met de montage van de armleuning naar het ruggedeelte toe. schroef zichtbaar terwijl de andere kant wel goed was. contact opgenomen met bedrijf. service afdeling zou op maandag 9 januari contact opnemen om monteur langs te sturen. Afwachten of problemen worden opgelost. Het moet me wel van het hart dat ik vind dat stoelen van een dergelijke prijsklasse niet op een dergelijke manier afgeleverd behoren te worden. Nu moet er weer een monteur komen om de boel op lossen en als dat niet gaat moet de stoel weer terug naar de fabriek. alles dubbel. waarom niet bij eindcontrole zaken verhelpen en dan pas uitleveren. Waarom niet de juiste hoogte geleverd? stond toch op de bon. heb verkoopster nog gevraagd bij verkoop hebt u de juiste maat genoteerd antwoord jaja.
Maar goed eens afwachten hoe vlug de service monteur hier is en de problemen opgelost worden. Veel stress bij mij die voorkomen had worden. Als ze de stoelen conform afspraak gemaakt hadden en eventuele fouten in de fabriek al gecorrigeerd hadden.

Score voor Meubelzorg: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 sta op stoelen