Dolf

Ik vraag brochure aan maar willen alleen maar langskomen. Ze zijn toevallig in de buurt😂😂 wat toevallig.
Ik vind ze erg opdringerig. Ik wil brochure dat is wat ik aangevraagd had. Geen telefoontje.

maes valere

Onvoldoende, kijken alleen maar uit naar geldverdienste

jan destrijcker

Prachtig materiaal de hoge prijzen zijn spijtig genoeg niet vermeld op de folders. Waren verrast toen wij dit eerst vernamen bij het bezoek van uw vertegenwoordiger. niet 100 % zoals het zou moeten... Prachtig materiaal de hoge prijzen zijn spijtig genoeg niet vermeld op de folders. Waren verrast toen wij dit eerst vernamen bij het bezoek van uw vertegenwoordiger. niet 100 % zoals het zou moeten zijn!

Van Ballaer Jef

Vlotte levering van bestelling op gevraagde dag

Rosseneu

Uitleg van de zetels was goed. een groot min punt is dat in de brochures een vanaf prijs staat en geen verdere details, zoals over het handmatig kunnen instellen of met accu, elektronisch. Tot op... Uitleg van de zetels was goed. een groot min punt is dat in de brochures een vanaf prijs staat en geen verdere details, zoals over het handmatig kunnen instellen of met accu, elektronisch. Tot op een enkele model zijn de zetels allemaal met accu te bedienen.
Bij het berekenen van zo een zetel, we hadden er twee nodig, was de eerste prijs (zetel met 2 motoren, zwarte stervoet) goed voor een auto.
Uiteindelijk zijn we overeengekomen op een aanneembare prijs, alhoewel ik deze zetels elders nog goedkoper had kunnen aankopen, zelfde model alleen staat het plaatje "meubelzorg " er niet op.
Bij de zetel maat(zithoogte) is een fout begaan door de hoogte te meten met schoenen. Probleem thuis, we komen met de voeten niet aan de grond in de neutrale stand.
Er is naar ons inzicht ook teveel plooivorming op het gedeelte rug en hoofd.
Alle twee minpunten reeds gemeld en wordt bekeken op vastgestelde datum begin april.
Positief is de 5 jaren garantie op ALLES en het meenemen van de zitbank.

rik ameloot

Zeer goed

Beyaert Viviane

Vriendelijke verkopers en de mannen die mijn salon brachten waren zeer proffesioneel

Fam Scheys

Vriendelijk ontvangen