De Jong

Phishing

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

In het verleden iets besteld en krijg nu sinds gisteren spam en phishing mails binnen op mailadres dat ik alleen bij meubelpoten.nl heb gebruikt! Zie dat de site door de hostingpartij ook was gesloten dus ben bang dat de site is gehackt en mijn persoonsgegevens buit zijn gemaakt. Jammer dat er bedrijven zo met persoonsgegevens omgaan en de beveiliging niet zo nauw nemen.

Reactie Dielessen Multishop:

Geachte heer, mevrouw de Jong,
Zojuist ontvingen we uw beoordeling en schrokken daar van. Een aantal zaken wil ik even ophelderen.
Allereerst hebben we altijd gebruikt gemaakt van een zogenaamd SSL certificaat. Dat wil zeggen dat de site beveiligd is en anderen nooit uw gegevens kunnen inzien gebruiken omdat deze versleuteld over het internet gaan. Dat onze site gehackt zou zijn in ook een uit de lucht gegrepen beredenering. Wij zijn welgeteld 2 dagen bezig geweest met het overzetten van onze ‘oude’ site naar een nieuw platform en deze is momenteel ook weer gewoon live.
En ook de opmerking dat we het niet zo nauw nemen met een persoonsgegevens is ook nergens op gebaseerd. We doen het maximale om onze website en de klantgegevens te beschermen tegen kwaadwillenden. Deze ‘klacht’ hebben we ook in de afgelopen 12 jaar nog nooit eerder gehad.
U heeft helaas niet de moeite genomen om op onze e-mail te reageren, dus vandaar deze reactie op dit platform.
W. Dielessen
Meubelpoten.nl

Score voor Dielessen Multishop: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: