Metal Stud

Bestelgemak en een goede prijs. Helaas maakt de website niet helemaal waar wat wordt voorgespiegeld. Zo suggereert de website dat je kunt inplannen op welke werkdag de materialen worden geleverd. Later bleek dat dat in mijn regio alleen op dinsdagen en donderdagen kan. De leverdatum werd daarna nog eens twee keer aangepast. Eenzijdig. Dat stoorde me een beetje. Kortom: prima product, bestel- en leverproces voor verbetering vatbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Transparanter zijn over levermogelijkheden. Niet eenzijdig leverdatums aanpassen. De klant heeft ook een agenda en kan niet altijd thuis zijn om materialen in ontvangst te nemen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Geen.

Score voor Metalstudwand.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Metal Studs