Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Scalda Groen College

Na eerdere ervaring in mijn vorige functie als marketingmanager, wederom een beroep gedaan op de specialisten van Merit Media. Als docent en marketingmanager verbonden aan Scalda Groen College, maken wij nu gebruik van verschillende systemen binnen onze organisatie. De samenwerking ervaar ik als zeer aangenaam. Betrokkenheid, het juiste advies en snelheid van reageren verdienen een dik compliment. De content in de huisstijl van Scalda is snel en goed gerealiseerd en draagt bij aan onze communicatie. Sinds de narrowcasting aanwezig is, ontvangen we veel positieve reacties van studenten, docenten en bezoekers. Daarbij is het een prima communicatiemiddel om de verbinding tussen onze diversen opleidingen te realiseren. Kortom, Scalda Groen College werkt met veel tevredenheid met de narrowcasting van Merit Media.

Betrokkenheid, deskundigheid, snelheid

Even eenmalig een plugin draaien (in het CMS aanwezig) om de animatie te kunnen bewerken.

Reactie Merit Media:

Ook wij zijn ontzettend blij met deze nieuwe samenwerking Martijn. Bedankt voor je lovende woorden!

Score voor Merit Media: 5/5
Beveelt u Merit Media aan? Ja