Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

MediaTrend B.V.

Mijn persoonlijke ervaringen met Merit Media zijn erg goed, het contact is altijd vlot en vriendelijk. Maar qua opties in de narrowcasting zie ik zakelijk gezien graag wat meer opties. Het is een gesloten systeem, dus je bent als bedrijf erg afhankelijk van de bestaande templates. Wellicht hebben wij erg specifieke eisen, maar graag zou ik wat meer informatie/inspiratie krijgen voor het zelf bouwen van templates en begeleiding bij het invullen van de behoeftes van de klant.

Ik vond de klantcase op de website erg tof, leuk om je bedrijf als case terug te zien. Alleen had graag nog een Twitter mention gehad met de case, altijd leuk om te delen.

Goede communicatie, goede hardware, duidelijke afspraken en erg behulpzaam. Oftewel erg tevreden over de dienstverlening en over de mensen met wie ik contact heb gehad.

Even een kleine sidenote voor ik verbeterpunten en tips geef, het is niet persoonlijk en puur om te helpen. Dit aangezien we in de basis erg tevreden zijn.

- Vinkje wachtwoord wijzigen bij inloggen is irritant, is meestal optie om wachtwoord te onthouden.
- Inlog page / CMS oogt wat oudbollig. Niet extreem responsive (niet heel belangrijk voor ons)
- De pageflow / UI voelt soms erg onlogisch. Veel informatie verspreid over pages, geen logische pageflow
- Wat meer uitdagende/frisse templates qua design (bijvoorbeeld verjaardagen, weinig goede keus naar mijn mening)
- Meer templates voor zakelijke toepassingen
- Meer informatie/inspiratie krijgen voor het zelf bouwen van templates en begeleiding bij het invullen van de specifieke behoeftes (eerder opgenoemd)
- Templates editen is soms omslachtig: lastig te zien welk element je moet pakken/editen. Ook opslaan is soms vreemd met eerst afbeelding genereren.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de opbouwende feedback! We hebben het hier inhoudelijk inmiddels persoonlijk over gehad, nogmaals dank daarvoor. We zullen de punten die je aandraagt zeker nader gaan onderzoeken en kijken of we hier rekening mee kunnen houden in onze productontwikkeling.

Score voor Merit Media: 3.5/5
Beveelt u Merit Media aan? Ja